Як пошити блузку з шифону

Критерії оцінювання

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти При вивченні предметів загальноосвітнього циклу за 12-бальною шкалою: Початковий рівень

1 бал – здобувач освіти володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного  розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що позначаються  здобувачем освіти окремими словами чи реченнями.

2 бали - здобувач освіти володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння,  викладає його уривчастими реченнями, виявляє здатність викласти думку на  елементарному рівні.

3 бали - здобувач освіти володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що  становлять незначну частину навчального матеріалу.

Середній рівень

4 бали - здобувач освіти володіє матеріалом на початковому рівні, значну частину  матеріалу відтворює на репродуктивному рівні.

5 балів - здобувач освіти володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий,  здатний за допомогою викладача логічно відтворити значну його частину. 6 балів - здобувач освіти може відтворити значну частину теоретичного  матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень, за допомогою викладача  може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та робити висновки, виправляти  допущені помилки.

Достатній рівень

7 балів - здобувач освіти здатний застосовувати вивчений матеріал на рівні  стандартних ситуацій, частково контролювати власні навчальні дії, наводити окремі  власні приклади на підтвердження певних тверджень.

8 балів - здобувач освіти вміє порівнювати, узагальнювати, систематизувати  інформацію під керівництвом викладача, в цілому самостійно застосовувати її на  практиці, контролювати власну діяльність, виправляти помилки і добирати аргументи  на підтвердження певних думок під керівництвом викладача.

9 балів - здобувай освіти вільно володіє вивченим обсягом матеріалу, в тому  числі і застосовує його на практиці; вільно розв'язує задачі в стандартних ситуаціях,  самостійно виправляє допущені помилки, добирає переконливі аргументи на

підтвердження вивченого матеріалу.

Високий рівень

10 балів – здобувач освіти виявляє початкові творчі здібності, самостійно  визначає окремі цілі власної навчальної діяльності, оцінює окремі нові факти, явища,  ідеї; знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх відповідно до цілей,  поставлених викладачем.

11 балів - здобувач освіти вільно висловлює власні думки і відчуття, визначає  програму особистої пізнавальної діяльності, самостійно оцінює різноманітні життєві  явища і факти, виявляючи особисту позицію щодо них; без допомоги викладача  знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети  та завдань власної пізнавальної діяльності. Використовує набуті знання і вміння в  нестандартних ситуаціях.

12 балів - здобувач освіти виявляє особливі творчі здібності, самостійно розвиває  власні обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання.

4.1.2. При вивченні предметів освітньо-професійної програми фахової  передвищої освіти - за чотирибальною:

«відмінно» – здобувач освіти міцно засвоїв теоретичний матеріал, глибоко і  всебічно знає зміст навчальної дисципліни, основні положення наукових першоджерел  та рекомендованої літератури, логічно мислить і будує відповідь, вільно використовує  набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу, висловлює своє ставлення  до тих чи інших проблем, демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок;

«добре» – здобувач освіти добре засвоїв теоретичний матеріал, володіє основними  аспектами з першоджерел та рекомендованої літератури, аргументовано викладає  його; має практичні навички, висловлює свої міркування з приводу тих чи інших  проблем, але припускається певних неточностей і похибок у логіці викладу  теоретичного змісту або при аналізі практичного матеріалу;

«задовільно» – здобувач освіти в основному опанував теоретичними знаннями  навчальної дисципліни, орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі,  але непереконливо відповідає, плутає поняття, додаткові питання викликають  невпевненість або відсутність стабільних знань; відповідаючи на запитання  практичного характеру, виявляє неточності у знаннях, не вміє оцінювати факти та

явища, пов’язувати їх із майбутньою діяльністю;

«незадовільно» – здобувач освіти не опанував навчальний матеріал дисципліни,  не знає наукових фактів, визначень, майже не орієнтується в першоджерелах та  рекомендованій літературі, відсутні наукове мислення, практичні навички не  сформовані.

Відповідність рейтингових оцінок у балах оцінкам за національною шкалою та шкалою ЕСТS

Оцінка в  

балах

Оцінка за національною шкалою

Оцінка за шкалою ЕСТS

Оцінка

Пояснення

90-100

Відмінно

А

Відмінно

82-89

Добре

В

Дуже добре

75-81

С

Добре

67-74

Задовільно

D

Задовільно

60-66

Е

Достатньо

35-59

Незадовільно

Незадовільно

1-34

F

Незадовільно

 

 

 

Самко М.Я


Коментарі