- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти При вивченні предметів
загальноосвітнього циклу за 12-бальною шкалою: Початковий рівень
1 бал – здобувач освіти
володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів,
елементів, об’єктів, що позначаються
здобувачем освіти окремими словами чи реченнями.
2
бали - здобувач освіти володіє матеріалом на
елементарному рівні засвоєння, викладає
його уривчастими реченнями, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні.
3
бали - здобувач освіти володіє матеріалом на рівні
окремих фрагментів, що становлять
незначну частину навчального матеріалу.
Середній рівень
4
бали - здобувач освіти володіє матеріалом на
початковому рівні, значну частину
матеріалу відтворює на репродуктивному рівні.
5
балів - здобувач освіти володіє матеріалом на
рівні, вищому за початковий, здатний за
допомогою викладача логічно відтворити значну його частину. 6 балів - здобувач освіти може відтворити
значну частину теоретичного матеріалу,
виявляє знання і розуміння основних положень, за допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал,
порівнювати та робити висновки, виправляти
допущені помилки.
Достатній
рівень
7
балів - здобувач освіти здатний застосовувати
вивчений матеріал на рівні стандартних
ситуацій, частково контролювати власні навчальні дії, наводити окремі власні приклади на підтвердження певних
тверджень.
8
балів - здобувач освіти вміє порівнювати, узагальнювати,
систематизувати інформацію під
керівництвом викладача, в цілому самостійно застосовувати її на практиці, контролювати власну діяльність,
виправляти помилки і добирати аргументи
на підтвердження певних думок під керівництвом викладача.
9
балів - здобувай освіти вільно володіє вивченим
обсягом матеріалу, в тому числі і
застосовує його на практиці; вільно розв'язує задачі в стандартних
ситуаціях, самостійно виправляє допущені
помилки, добирає переконливі аргументи на
підтвердження
вивченого матеріалу.
Високий рівень
10
балів – здобувач освіти виявляє початкові творчі
здібності, самостійно визначає окремі
цілі власної навчальної діяльності, оцінює окремі нові факти, явища, ідеї; знаходить джерела інформації та
самостійно використовує їх відповідно до цілей,
поставлених викладачем.
11
балів - здобувач освіти вільно висловлює власні
думки і відчуття, визначає програму
особистої пізнавальної діяльності, самостійно оцінює різноманітні життєві явища і факти, виявляючи особисту позицію
щодо них; без допомоги викладача
знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості
відповідно до мети та завдань власної
пізнавальної діяльності. Використовує набуті знання і вміння в нестандартних ситуаціях.
12
балів - здобувач освіти виявляє особливі творчі
здібності, самостійно розвиває власні
обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання.
4.1.2. При вивченні предметів
освітньо-професійної програми фахової
передвищої освіти - за чотирибальною:
«відмінно»
– здобувач освіти міцно засвоїв теоретичний матеріал,
глибоко і всебічно знає зміст навчальної
дисципліни, основні положення наукових першоджерел та рекомендованої літератури, логічно мислить
і будує відповідь, вільно використовує
набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу, висловлює
своє ставлення до тих чи інших проблем,
демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок;
«добре»
– здобувач освіти добре засвоїв теоретичний матеріал,
володіє основними аспектами з
першоджерел та рекомендованої літератури, аргументовано викладає його; має практичні навички, висловлює свої
міркування з приводу тих чи інших
проблем, але припускається певних неточностей і похибок у логіці
викладу теоретичного змісту або при
аналізі практичного матеріалу;
«задовільно»
– здобувач освіти в основному опанував теоретичними
знаннями навчальної дисципліни,
орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, але непереконливо відповідає, плутає поняття,
додаткові питання викликають невпевненість
або відсутність стабільних знань; відповідаючи на запитання практичного характеру, виявляє неточності у
знаннях, не вміє оцінювати факти та
явища, пов’язувати їх із
майбутньою діяльністю;
«незадовільно»
– здобувач освіти не опанував навчальний матеріал
дисципліни, не знає наукових фактів,
визначень, майже не орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, відсутні наукове
мислення, практичні навички не
сформовані.
Відповідність рейтингових оцінок у
балах оцінкам за національною шкалою та шкалою ЕСТS
|
Оцінка в балах |
Оцінка за національною шкалою |
Оцінка за шкалою ЕСТS |
|
|
Оцінка |
Пояснення |
||
|
90-100 |
Відмінно |
А |
Відмінно |
|
82-89 |
Добре |
В |
Дуже добре |
|
75-81 |
С |
Добре |
|
|
67-74 |
Задовільно |
D |
Задовільно |
|
60-66 |
Е |
Достатньо |
|
|
35-59 |
Незадовільно |
FХ |
Незадовільно |
|
1-34 |
F |
Незадовільно |
|
Самко М.Я
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар